7:00-15:00 óra között dolgozunk

ROLMEISTER.HU WEBÁRUHÁZ SZABÁLYOZÁS

Jelen szabályzat az Eladó által a rolmeister.hu oldalon üzemeltetett webáruházban történő vásárlás szabályait tartalmazz

Az Eladó a ROLMEISTER, Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMEISTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22, amely polgári jogi társasági formában folytatja üzleti tevékenységét, és be van jegyezve a Központi Tevékenységinformációs Nyilvántartásba (NIP): 734-356-91-05, REGON: 382779378.

Az eladóval a következő címen lehet kapcsolatba lépni:

  • telefonszám: vagy hétköznapokon hétfőtől péntekig 7:00 és 15:00 óra között (a hívás percdíja a szolgáltató díjszabása szerint).
  • e-mailen keresztül a következő címre: [email protected] 

§ 1 Meghatározások

1. Ügyfélszolgálati iroda – a következő telefonszámokon elérhető: + 48 502 859 673 lub +48 730 012 292 hétköznapokon hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között vagy a következő e-mail címen elérhető: [email protected] .
2. Ügyfél – természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező, de jogképes szervezeti egység, aki a jelen Általános Szerződési Feltételek értelmében megrendelést ad le a Webáruházban.
3. Fogyasztó – Az a természetes személy ügyfél, aki a Webáruházat olyan célra használja, amely nem kapcsolódik közvetlenül gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez.
4. Kosár – az Ügyfél által vásárlásra kiválasztott termékek megtekintésének lehetősége. A Kosárban az Ügyfél módosíthatja a megrendelést a megrendelt Áruk mennyiségének, a szállítási módnak, a fizetési módnak a megadásával, valamint megadhatja a kedvezménykódot.
5. A tranzakció tárgya - A webáruház weboldalán felsorolt és leírt áruk.
6. Szabályzat – ezeket a szabályokat és feltételeket. Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások tekintetében a szabályzat az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokról szóló, 2002. július 18-i törvény 8. cikkében (azaz a 2020. évi törvénycikk 344. pontjában változásokkal) említett szabályzat.
7. Regisztráció - az Ügyfél fiók létrehozásának lehetősége a webáruházban.
8. Webáruház (ROLMEISTER) – a rolmeister.hu címen elérhető weboldal, amelyen keresztül az Ügyfél megrendelést adhat le.
9. Termékoldal – egy oldal a webáruházban, amely a terméket és az azzal kapcsolatos információkat jeleníti meg.
10. IKT-rendszer – interoperábilis számítástechnikai eszközök és szoftverek összessége, amelyek lehetővé teszik az adatok feldolgozását és tárolását, valamint az adatok küldését és fogadását távközlési hálózatokon keresztül, az érintett hálózat típusának megfelelő végberendezéssel.
11. Áru – a webáruházban bemutatott termék, amelyre az adásvételi szerződés vonatkozik.
12. Kiegészítő szolgáltatás – az Eladó által a Vevőnek a Webáruházon kívül nyújtott szolgáltatás az eladott Áruk jellegével kapcsolatban.
13. Értékesítési szerződés; Szerződés – a Polgári Törvénykönyvben meghatározott, az Eladó és a Vevő között az Áruház weboldalának használatával megkötött Áru adásvételi szerződés.
14. Felhasználó – mindenki, aki a rolmeister.hu weboldalt használja
15. Megrendelés – az Ügyfél akaratnyilatkozata, amely egyértelműen meghatározza az Áruk típusát és mennyiségét, és amely közvetlenül az adásvételi szerződés megkötésére irányul.

§ 2 Alátalános szabályok

1. A jelen Szabályzat a rolmeister.hu oldalon elérhető webáruház használatának szabályait határozza meg.
2. Az webáruházban történő megrendelés leadásának feltételeként a Vevő köteles elolvasni a jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Szabályzatot, és a megrendelés feldolgozásakor elfogadni azok rendelkezéseit.
3. A ROLMEISTER webáruház az interneten keresztül végzi kiskereskedelmi értékesítését.
4. A ROLMEISTER webáruházban kínált összes Áru vadonatúj, eredetileg csomagolt, fizikai és jogi hibáktól mentes, és a lengyel piacra legálisan bevezetett termék.
5. Az Eladó által a vásárlások végrehajtásához használt IKT-rendszerrel való együttműködéshez szükséges technikai követelmények részeként a Vevőnek rendelkeznie kell egy aktív elektronikus levelezési (e-mail) fiókkal és egy olyan, az internethez csatlakoztatott eszközzel, amely megfelel az alábbi minimális technikai követelményeknek:

a. Internet böngésző:
- Mozilla Firefox 25 vagy újabb verzió (a legújabb ajánlott),
- Google Chrome 23 vagy újabb verzió (a legújabb ajánlott),
- Opera 12 vagy újabb verzió (a legújabb ajánlott),
- Internet Explorer 9 vagy újabb verzió (a legújabb ajánlott),
- Microsoft Egde (a Windows verziója) 10 vagy újabb verzió (a legújabb ajánlott),
- Safari 5 vagy újabb verzió (a legújabb ajánlott)

b. a képernyő felbontása legalább 1024x768 pixel, ajánlott 1280x800 pixel vagy magasabb.

6. Az ügyfél köteles nem nyújtani olyan tartalmat, amelyet a törvény tilt, vagy amely sérti a jó erkölcsöt, pl. erőszakot népszerűsítő, rágalmazó vagy személyiségi jogokat és harmadik felek egyéb jogait sértő tartalmat. Ezen túlmenően az ügyfél köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely negatívan befolyásolhatja a webáruház megfelelő működését, beleértve különösen a webáruház tartalmának vagy műszaki elemeinek bármilyen beavatkozását. Tilos az Webáruházat annak céljával ellentétes célokra használni, beleértve a spamek küldését, valamint bármilyen kereskedelmi, reklám- vagy promóciós tevékenységet folytatni az Webáruház weboldalán.

§ 3 A megrendelések leadása

1. A rolmeister.hu weboldalon feltüntetett árak magyar forintban megadott bruttó árak. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költségeket.
2. A megrendeléseket a weboldalon/e-mailen keresztül fogadjuk. Az ügyfél előzetes Regisztrációval vagy Regisztráció nélkül is leadhat megrendelést.
3. A weboldalon keresztül leadott megrendelések a nap 24 órájában, a hét minden napján, egész évben leadhatók.
4. A megrendelés akkor érvényes, ha a Vevő megfelelően kitölti a megrendelőlapot, és helyesen adja meg az elérhetőségi adatokat, beleértve a pontos címet, ahová az árukat küldik, valamint a telefonszámot és az e-mail címet. A megrendelés leadásával, az Ügyfél köteles megerősíteni, hogy elolvasta a jelen Általános Szerződési Feltételeket és elfogadja ezeknek a feltételeit.
5. Abban az esetben, ha a megadott adatok nem teljesek, az Eladó felveszi a kapcsolatot a Vevővel. Ha a Vevővel való kapcsolatfelvétel nem lehetséges, az Eladónak jogában áll a Megrendelést törölni.
6. A megrendelési folyamat során az Ügyfél kifejezheti azon igényét, hogy nyugtát/blokkot vagy ÁFA-számlát kapjon, amelyet a küldeményhez mellékelhetnek, vagy elektronikus úton a megadott e-mail címre küldhetnek a számlázási dokumentumok elektronikus képének formájában, különösen a következők formájában: ÁFA-számlák mellékletekkel, helyesbítő ÁFA-számlák mellékletekkel és űrlapok. Ez a hozzájárulás felhatalmazza az Eladót arra is, hogy a 2004. március 11-i hozzáadottérték-adóról szóló törvény 106n. cikkének (1) bekezdése alapján (2022. évi törvénycikk, 931. tétel, módosított változat) elektronikus formában állítson ki és küldjön áfás számlát.
7. A megrendelés leadásakor a Vevő hozzájárulhat ahhoz, hogy személyes adatait az Eladó webáruház adatbázisába felvegye a megrendelés teljesítésével kapcsolatos feldolgozás céljából. Ha Ön megadta a hozzájárulását, joga van betekinteni az adataiba, helyesbíteni azokat, és kérheti azok törlését. A hozzájárulás megadása önkéntes, azonban a hozzájárulás megadásának hiánya lehetetlenné teszi a megrendelés teljesítését.
8. Az Ügyfél felhasználhatja azt a lehetőséget, hogy a rendszer emlékezzen az adataira, hogy megkönnyítse az újabb Megrendelés leadásának folyamatát (Regisztráció). Ebből a célból a Vevőnek meg kell adnia a fiókjához való hozzáféréshez szükséges felhasználónevet és jelszót. Az ügyfél bejelentkezési neve az ügyfél által megadott e-mail cím. A jelszó az Ügyfél által beállított karakterlánc. Az Ügyfél jelszava az Eladó számára nem ismert, és az Ügyfél köteles azt titokban tartani és megvédeni harmadik személyek jogosulatlan hozzáférésétől.
9. Miután az Ügyfél sikeres megrendelést adott le, automatikus választ kap a webáruháztól a megadott e-mail címre küldött e-mailben, amelyben visszaigazolja a megrendelés beérkezését.
10. A megrendelés kezdő időpontja banki átutalással történő fizetés esetén a fizetés beérkezésének időpontja a megrendelés visszaigazolásában megadott bankszámlára, illetve kártyás fizetés vagy az " utánvét " opció kiválasztása esetén a megrendelés befejezésének időpontja.
12. A Termékoldal többek között az Áruk fényképét tartalmazza. Az Eladó figyelmeztet arra, hogy a képernyőn megjelenített színek az Eladó minden erőfeszítése ellenére bizonyos esetekben nem feltétlenül tükrözik pontosan az Áruk színét a Vevő által használt berendezések - beleértve a képernyőt is - egyedi beállításainak eltérései miatt. Ilyen esetekben az Eladó jelzi, hogy a kisebb színeltérések nem minősülnek az áru hibájának. A fenti kizárás nem vonatkozik a fogyasztónak az Eladónak az Áruk Szerződésnek való megfelelőségéért való felelősségéből eredő törvényes jogaira és a törvényes Elállási jogára.
13. a Fogyasztó számítógépének egyéni beállításaiból eredő eltérések (a megrendelt áru színe, arányai stb.) nem képezhetik a megvásárolt Árukkal kapcsolatos reklamáció alapját, figyelemmel a Fogyasztónak az Áruk Szerződésnek való meg nem felelésével kapcsolatos törvényes jogaira és a Szerződéstől való elállás jogára.

§ 4 Szállítási költségek és határidő

1. Az árukat a megrendelőlapon feltüntetett vagy e-mailben megadott címre küldjük. A webáruház azonnal értesíti az Ügyfélt, ha a megrendelőlapot hibásan töltötte ki, ami megakadályozza vagy késlelteti a küldést.
2. Az árukat erre szakosodott futárszolgálatok szállítja. Bizonyos esetekben lehetőség van az áru személyes átvételére az eladó székhelyén.
3. A szállítás általában a weboldalon az egyes tételeknél megadott szállítási határidőnek megfelelően történik. Ez egy hozzávetőleges szállítási idő, és az utánvétes rendelésekre vonatkozik. Ha a "banki átutalás" vagy "kártyás vagy online átutalás" fizetési módot választja, a weboldalon megadott időhöz (általában 1-2 munkanap) hozzá kell számítani a pénzösszegnek az áruház bankszámláján történő jóváírásának idejét. A Megrendelés szállítási időpontja változhat, többek között a megrendelt Áruk elérhetősége, a futárcégek elérhetősége, a COVID-19 világjárvány miatti korlátozások vagy vis maior bekövetkezése miatt.
4. Az Ügyfelet a weboldalon a termék mellett megadott kiszállítási (szállítási) költségek terhelik. A vásárló bármikor megtekintheti az árlistát, ha az üzlet nyitólapján a "Szállítás és garancia" linkre vagy az alábbi linkre kattint: https://rolmeister.hu/szallitasesgarancia

§ 5 Fizetés

1. Minden eladott termékről nyugtát vagy személyre szabott vásárlási bizonylatot (számlát) állítunk ki.
2. A megrendelt áru kifizetése történhet utánvéttel (az áru átvételekor), a PayU S.A. elektronikus fizetési rendszeren keresztül vagy az üzlet bankszámlájára történő átutalással. Az a megrendelés, amelyet a Vevő a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról szóló eladói visszaigazolás Vevő általi átvételétől számított 03 napon belül nem fizet ki, automatikusan törlésre kerül, és az Eladó mentesül a megrendelés feldolgozásának kötelezettsége alól; a fentiek nem vonatkoznak az utánvétre.

§ 6 Szerződéstől váló elállás

1. A távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződéssel rendelkező fogyasztónak joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől a vonatkozó LINK nyilatkozat 14 napon belüli benyújtásával, a 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvény (azaz a módosított 2020. évi törvénycikk 287. pontja) 27. cikkével és azt követő cikkeivel összhangban.
2. Az elállási határidő akkor kezdődik, amikor a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által kijelölt fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az árut. Olyan szerződés esetén, amely több, külön, tételesen vagy részenként szállított árut tartalmaz, az utolsó áru, tétel vagy rész birtokbavételétől, illetve olyan szerződés esetén, amely az áruk rendszeres szállítását foglalja magában egy bizonyos időszak alatt, az első áru birtokbavételétől.
3.Az elállási nyilatkozat benyújtásának határidejének betartásához elegendő a nyilatkozatot annak lejárta előtt az Eladó - Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22 címére vagy a [email protected] e-mail címre elküldeni.
4.A szerződéstől való elállás esetén a szerződést úgy kell tekinteni, hogy az nem köttetett meg.
5. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat átvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett összegeket. Az Eladó visszatarthatja a Fogyasztótól kapott kifizetések visszatérítését mindaddig, amíg vissza nem kapja az árut, vagy amíg a Fogyasztó nem igazolja a visszaküldést, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
6. A megvásárolt árukat az Eladó címére (Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22) kell visszaküldeni. A Fogyasztó köteles az Árut haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 napon belül visszaszolgáltatni az Eladónak vagy átadni az Eladó által az átvételre felhatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy maga veszi át az Árut. A szerződésben leírt határidő betartásához, elég, ha az árut a határidő lejárata előtt visszaküldi.
7. A Fogyasztó viseli az Áruk visszaküldésének közvetlen költségeit (pl. csomagolás, védelem, postaköltség, szállítás). A Fogyasztó felel az Áruk értékének minden olyan csökkenéséért, amely az Áruk használatából ered, azon túlmenően, ami az Áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges.
8. A fogyasztói jogokról szóló törvény 38. cikke értelmében a távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződésektől való elállási jog nem vonatkozik az alábbi szerződésekre:

a. az olyan szolgáltatásnyújtás esetében, ha a kereskedő a szolgáltatást teljes egészében a fogyasztó kifejezett beleegyezésével nyújtotta, akit a kereskedő a szolgáltatás teljesítése előtt tájékoztatott arról, hogy a fogyasztó a kereshedő által nyújtott szolgáltatás teljesítését követően elveszíti elállási jogát;
b.  amelyekben az ár vagy a fizetések a pénzügyi piacnak a kereskedő által nem befolyásolható ingadozásaitól függenek, és amelyek az elállási idő lejárta előtt bekövetkezhetnek;
c. ha az értékesítés tárgya nem előre gyártott termék, amely a fogyasztó specifikációja szerint vagy a fogyasztó személyre szabott igényeinek kielégítésére készült;
d. ha az előadás tárgya romlandó vagy rövid eltarthatósági idejű Áru;
e. amelyekben a szolgáltatás tárgya olyan lezárt csomagolásban szállított Áruk, amelyek felbontás után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza, ha a csomagolást a szállítást követően felbontották;
f. amelyekben a szolgáltatás tárgya olyan tételekből áll, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően más tételektől elválaszthatatlanok;
g. ha a teljesítés tárgya szeszes ital, amelynek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelynek szállítására csak 30 nap múlva kerülhet sor, és amelynek értéke a kereskedő által nem befolyásolható piaci ingadozásoktól függ;
h. amikor a fogyasztó kifejezetten kérte a kereskedőt, hogy sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése céljából érkezzen hozzá; ha a kereskedő a fogyasztó által kért szolgáltatásokon túlmenő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javítás vagy karbantartás elvégzéséhez szükségszerűen használt cserealkatrészeken kívüli árukat biztosít, a fogyasztónak elállási joga van a további szolgáltatások vagy áruk tekintetében;
i. amelyekben a szolgáltatás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagolást a szállítást követően felbontják;
j. újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítására, az előfizetési szerződés kivételével;
k. nyilvános árveréssel zárult szerződésre;
l. nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatás, valamint áruszállítás, autóbérlés, vendéglátás, rekreációs, szórakoztató, sport- vagy kulturális rendezvényekhez kapcsolódó szolgáltatások, amennyiben a szolgáltatásnyújtás időpontját vagy időtartamát a szerződésben meghatározzák;
m. a nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom szolgáltatása esetén, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, és miután a kereskedő tájékoztatta a fogyasztót az elállási jog elvesztéséről

9. A 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvény 38. cikkének (3) bekezdése értelmében a fogyasztó nem jogosult elállni az üzlethelyiségen kívül vagy távolról kötött szerződéstől olyan szerződések esetében, amelyekben a teljesítés tárgya nem előre gyártott, a fogyasztó igényei szerint előállított vagy a fogyasztó egyedi igényeinek kielégítésére szolgáló áru. A Fogyasztó által a megrendeléskor megadott egyedi paraméterek szerint gyártott rolókat, pliszéket, alumínium és fa reluxákot, valamint szúnyoghálókat az Eladó egyedileg vágja, szereli össze és készíti elő egy adott megrendelésre, ezért a fenti rendelkezés értelmében ezen áruk tekintetében nem illeti meg az elállási jog. Az Eladó azonban minden ilyen esetet egyedileg vizsgál meg a fent említett törvény rendelkezéseinek megfelelően

10. A Fogyasztó elállási jogára vonatkozó rendelkezések a természetes személyre is vonatkoznak, aki az adott személy üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó Szerződést köt, ha a Szerződés tartalmából következik, hogy a Szerződés az adott személy számára nem szakmai jellegű, és különösen az adott személy üzleti tevékenységének tárgyából ered, amelyet a Központi Nyilvántartás és az Üzleti Tevékenységre vonatkozó információk rendelkezései alapján tettek hozzáférhetővé.

11. Az Ügyfél joga van a problémamentes visszaküldéshez a vásárlástól számított 14 napon belül.

§ 7 Reklamációs eljárás a fogyasztóknak történő értékesítésre vonatkozóa

1. A 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvény (azaz a 2020. évi CIKK, 287. pont módosított változata) rendelkezéseit kell értelemszerűen alkalmazni az Eladónak az Áruk szerződésszerűségéért való felelősségével kapcsolatos kérdésekben a Fogyasztónak történő értékesítés esetén, figyelembe véve a jelen Szabályzat rendelkezéseit.
2. A reklamációt és a Fogyasztó által a reklamációval kapcsolatban tett bármely nyilatkozatot elektronikusan a LINK online űrlapon keresztül vagy az Eladó e-mail címére: [email protected] vagy írásban az Eladó címére: ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz. A panaszhoz csatolni kell a vásárlást igazoló bizonylatot.
3. Az Eladó a panaszra a beérkezésétől számított 14 napon belül válaszol.
4. Ha az Áruk nem felelnek meg a Szerződésnek, a Fogyasztó kérheti azok javítását vagy kicserélését.
5. Az Eladó azonban kicserélheti, ha a Fogyasztó javítást kér, vagy javítást végezhet, ha a Fogyasztó cserét kér, ha az Áruk szerződésszerűvé tétele a Fogyasztó által választott módon lehetetlen vagy az Eladó számára túlzott költségekkel járna. Ha a javítás és a csere lehetetlen vagy az Eladó számára túlzott költségeket igényelne, az Eladó megtagadhatja az Áruk szerződésszerűvé tételét.
6. A fogyasztó köteles a kicserélendő vagy javítandó Árut haladéktalanul az Eladó vagy az Eladó által megbízott harmadik személy által megjelölt időpontban az Eladó rendelkezésére bocsátani.
7. Ha az Áru nem felel meg a Szerződésben leírt árúnak, a fogyasztó nyilatkozatot tehet az ár csökkentésére vagy a Szerződéstől való elállásra, ha:
a) az Eladó megtagadta az Áruk Szerződésszerűvé válását,
b)Az Eladó elmulasztotta az Áruk szerződésszerűvé válását,
c)az Áruk a Szerződésnek való meg nem felelése akkor is fennáll, ha az Eladó megpróbálta az Áruk szerződésszerűvé válását.
d)az Áruknak a Szerződésnek való meg nem felelése olyan mértékű, amely indokolja az árcsökkentést vagy a Szerződéstől való elállást előzetes javítás vagy csere nélkül,
e)az Eladó nyilatkozatából vagy a körülményekből egyértelműen kiderül, hogy nem hozza az Árukat a Szerződésnek megfelelő állapotba ésszerű időn belül vagy a Fogyasztónak okozott indokolatlan kellemetlenségek nélkül.
8. A Fogyasztó nem állhat el a Szerződéstől, ha az Áruknak a Szerződésnek való meg nem felelése lényegtelen.
9. Ha a Szerződésnek való meg nem felelése csak a Szerződés alapján szállított Áruk egy részét érinti, a Fogyasztó csak ezen Áruk tekintetében állhat el a Szerződéstől, valamint a Fogyasztó által a nem megfelelő Árukkal együtt megvásárolt egyéb Áruk tekintetében is, ha a Fogyasztótól ésszerűen nem várható el, hogy csak a Szerződésnek való megfelelő Áruk nála tartásába egyezzen bele.
10. A Szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó köteles az árut az Eladó költségére haladéktalanul visszaküldeni az Eladónak. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az Áruk átvételétől vagy a visszaküldésükről szóló igazolástól számított 14 napon belül visszatéríti az árösszeget a Fogyasztónak.
11. Ha árcsökkentési nyilatkozatot tesznek, a csökkentett árnak olyan arányban kell állnia a Szerződés szerinti árhoz képest, amilyen arányban a nem megfelelő Áruk értéke a megfelelő Áruk értékéhez képest megmarad.
12. Ha a fenti 7.7. és 7.11. §-ban említett feltételek teljesülnek, az Eladó haladéktalanul, legkésőbb a Fogyasztónak a fenti 7.2. §-ban meghatározott módon tett árcsökkentési nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztónak az árcsökkentési jog gyakorlása következtében esedékes összegeket.
13. Az Eladó az árösszeget a Fogyasztó által használt fizetési móddal azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten hozzájárult a visszatérítés más, a Fogyasztó számára költséget nem okozó módjához.
14. Az Eladó nem felel az áru Szerződésnek való megfelelésének hiányáért, ha a Fogyasztót legkésőbb a Szerződéskötéskor kifejezetten tájékoztatták arról, hogy az Áru valamely konkrét tulajdonsága eltér a fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott, a szerződésnek való megfelelésre vonatkozó követelményektől, és kifejezetten és a Fogyasztó külön elfogadta az Áru valamely konkrét tulajdonságának hiányát.
15. E bekezdés rendelkezései az üzleti tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó Szerződést kötő természetes személyre is vonatkoznak, ha a Szerződés tartalmából következik, hogy az nem szakmai jellegű az adott személy számára, ami különösen az üzleti tevékenységének tárgyából következik, amelyet a Központi Nyilvántartás és az Üzleti Tevékenységre vonatkozó Információk rendelkezései alapján tettek hozzáférhetővé.

§ 8 Szavatosság vállalkozók javára történő értékesítés esetén

1. A fenti 7.15. §-ra is figyelemmel az Eladó ezennel kizárja szavatossági felelősségét az eladott Áruk fizikai és jogi hibáiért a vállalkozóknak történő értékesítés esetén.

§ 9 Adatvédelmi szabályzat és adatvédelem

1. A Vásárlók által az webáruházban megadott személyes adatokat (pl. keresztnév, vezetéknév, vállalat- vagy cégnév, lakcím, levelezési cím, telefonszám, e-mail cím, REGON-szám, Adóazonosító szám) a vásárlással kapcsolatban a Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c., székhelye: Źródlana u. 22, 33-340 Stary Sącz: Dawid Kurek és Józef Kurek úr kezeli.
2. A személyes adatokat a webáruházban felhasználói fiókok létrehozása, hírlevelek, kereskedelmi és marketinginformációk küldése, valamint az adásvételi szerződések teljesítése céljából használják fel, és ezért továbbíthatók a megvásárolt áruknak a vásárló részére történő kiszállításáért felelős szervezetek és hitelintézetek részére. Az Ügyfeleknek joguk van a hozzáféréshez, a helyesbítéshez, a törléshez vagy az adatkezelés korlátozásához, a feldolgozás elleni tiltakozáshoz és az adathordozhatósághoz. Az adatok megadása önkéntes; az adatok megadása azonban szükséges az áruk megrendeléséhez és az Eladó általi teljesítéséhez.
3. Tájékoztatás a beviteli hibák felderítésére és kijavítására szolgáló módszerekről és technikai eszközökről:
a. Megrendelés leadásakor, amíg a "FIZETÉS ÉS MEGRENDELÉS" gombot meg nem nyomja. A Webáruházban fiókkal rendelkező vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy saját maguk javítsák a megadott adatokat a fiókprofiljuk szerkesztésével.
b. Az adatok ellenőrzése vagy a megrendelés helyesbítése az Eladónak küldött e-mailben is megtehető a [email protected] címen. A Vevőnek lehetősége van arra, hogy a Fiók létrehozása során megadott adatokat bármikor megváltoztassa a rendelkezésre bocsátott lehetőségek keretein belül.
Tájékoztatás a megkötött szerződés tartalmának az Eladó általi rögzítésének, biztosításának és a másik fél számára történő hozzáférhetővé tételének elveiről és módszereiről:

a. A megkötött szerződés tartalmát az Adásvételi Szerződés megkötését követően egy megfelelő e-mail elküldésével rögzíti, biztosítja és hozzáférhetővé teszi.
b.A megkötött Adásvételi Szerződés tartalmának rögzítése, biztosítása és a Vevő rendelkezésére bocsátása a megkötött Szerződés tartalmának a megadott e-mail címre történő elküldésével, vagy a Vevő részére a Megrendelés specifikációjának és a vásárlást igazoló bizonylatnak a megküldésével történik.
c. A megkötött szerződés tartalmát az Eladó IKT-rendszerében rögzíti és biztosítja, és a Vevő minden kérésére hozzáférhetővé teszi.

5. Az Ügyfél személyes adatainak védelmére vonatkozó részletes szabályok az Adatvédelmi politika nyilatkozatban találhatók, amely a jelen Általános Szerződési Feltételek elválaszthatatlan részét képezi.

§ 10 A szabályzat módosítása

1. Ha az utolsó bejelentkezés óta eltelt idő alatt aa Webárház szabályzatában változás történt, az Ügyfél a változásokat követően elfogadja vagy nem fogadja el annak rendelkezéseit. Amennyiben a Vásárló nem fogadja el a Webáruház szabályzatát feltételeit, különösen annak módosítását követően, a vásárlás a Webáruházban nem lehetséges.
2. Az Ügyfélnek, aki nem fogadja el az Altalános Szerződési Feltételekben bevezetett változásokat, joga van bármikor törölni fiókját.
3. Az Ügyfelek által az Általános Szerződési Feltételek módosításainak hatályba lépése előtt leadott megrendelések az Álatalános Szerződési Feltételek korábbi rendelkezései szerint kerülnek feldolgozásra.

§ 11 Zárórendelkezések

1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a lengyel jog rendelkezései, beleértve a Polgári Törvénykönyvet és a Fogyasztói Jogokról szóló törvényt, az irányadóak.
A jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásából, valamint az Eladó és a Vevők között megkötött szerződések teljesítésével kapcsolatban felmerülő jogvitákat az 1964.11.17-i Polgári perrendtartásról szóló törvény (2021. évi CXXV. törvénycikk, 1805. tétel, módosított szöveg) értelmében az anyagi és helyi illetékességre vonatkozó rendelkezések szerint illetékes bíróság bírálja el.
A Fogyasztó ingyenes segítséget kaphat ́ a jogaival, valamint a közte és az Eladó közötti jogvitával kapcsolatban, többek között a megyei (városi) ügyfélközpontú szemlélethez vagy olyan társadalmi szervezethez fordulhat, amelynek jogszabályban meghatározott feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem. A fogyasztók számára ezzel kapcsolatos információk a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal elnökének honlapján (uokik.gov.pl) a Fogyasztók(Konsumenci) fülön is elérhetők.
E rendeletek tartalma elektronikusan elérhető a
https://rolmeister.hu/szabalyzat
címen.
Adatvédelmi szabályzat
A jelen adatvédelmi szabályzat célja, hogy a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelettel (RODO) összhangban meghatározza a honlapot használó Felhasználók személyes adatainak gyűjtésére, felhasználására és védelmére alkalmazott módszereket.

A weboldalunkon található űrlapokon keresztül és az együttműködésünk során gyűjtött adatok védelmét a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosítjuk, de különös figyelmet fordítunk a birtokunkban lévő jelszavak és bejelentkezési adatok titkosságának megőrzésére, valamint az internetes beállítások megfelelő biztonságára és beállításaira.

Az Ön adatainak adminisztrátora a Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c., székhelye: Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz (NIP: 734-356-91-05): Dawid Kurek úr és Józef Kurek úr. Az adatok védelme az általánosan alkalmazandó jogszabályok követelményeinek megfelelően történik, és azok tárolása biztonságos szervereken történik.

1. Az adatgyűjtés köre

A Rendszergazda a Felhasználó által megadott személyes adatokat az internetes áruház szabályzatában meghatározott módon gyűjti és kezeli. Ez azt jelenti, hogy a webáruházunkban kezeljük a számlatulajdonosok adatait, így különösen: név, vezetéknév, vállalat- vagy cégnév, lakcím, levelezési/szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, REGON szám, Adóazonosító szám. Az Eladó a hírlevélre feliratkozók és a kereskedelmi és marketing információk fogadásához hozzájáruló személyek személyes adatainak kezelője is.

2. Milyen célból és milyen alapon dolgozunk fel adatokat

A felhasználói és ügyféladatokat a Rendszergazda a következők érdekében dolgozza fel:

1) a Megrendelés teljesítése, beleértve a Szerződés létrehozását, tartalmának alakítását, módosítását vagy megszüntetését, a számlázást és a tranzakciók könyvelését;

Az Webáruházon keresztül történő vásárlások esetén az Adatkezelők a Vevők személyes adatait a Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésének és teljesítésének lehetővé tétele érdekében dolgozzák fel. A fentiek különösen a következőket foglalják magukban: az áruk előkészítése és elküldése, e-mail vagy telefonos kapcsolatfelvétel a Vevővel, a Vevők részéről fennálló kötelezettségek és követelések rendezése, a visszaküldések és panaszok kezelése, az eladásokkal kapcsolatos elemzések elvégzése, beleértve a statisztikai adatokat és az adatarchiválást.

Az adatfeldolgozás a következők alapján történik:

RODO 6. cikk (1) bekezdés b) pont - az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelynek az érintett a szerződő fele, vagy ahhoz, hogy az érintett kérésére a szerződés megkötését megelőzően lépéseket tegyünk, beleértve a panaszok kezelését is;
A RODO 6. cikke (1) bekezdésének c) pontja - az adatkezelés az Adatkezelőt terhelő jogi kötelezettség - különösen az 1991. július 26-i személyi jövedelemadó-törvény és az 1992. február 15-i társasági adóról szóló törvény szerinti kötelezettségek - teljesítéséhez szükséges;
RODO 6. cikk (1) bekezdés f) pont - az adatkezelés az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha ezen érdekekkel szemben elsőbbséget élveznek az érintett olyan érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai, amelyek a személyes adatok védelmét igénylik - az adatkezelőnek az igények érvényesítéséhez vagy védelméhez való joga jogos érdeknek tekintendő.
A személyes adatok Ügyfél általi megadása szerződéses követelmény, és teljes mértékben önkéntes. A személyes adatok megadásának elmulasztása azonban lehetetlenné teszi a webáruházon keresztül történő vásárlást és a megrendelés teljesítését.
2) fiók létrehozása a Webáruházban

Ha a Felhasználó fiókot hoz létre és használ a webáruházban, az adminisztrátorok személyes adatokat kezelnek a fiók működtetése és a webáruház bizonyos funkcióihoz való hozzáférés biztosítása érdekében.

Az adatfeldolgozás a következők alapján történik:

RODO 6. cikk (1) bekezdés a) pont - az érintett hozzájárult személyes adatainak egy vagy több meghatározott célból történő kezeléséhez, a választható személyes adatok tekintetében.
RODO 6. cikk (1) bekezdés b) pont - az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett fél, vagy ahhoz, hogy az érintett kérésére az ügyfélszámla létrehozásával kapcsolatos intézkedéseket tegyenek;

A személyes adatok Ügyfél általi megadása szerződéses kötelezettség és teljesen önkéntes. A személyes adatok megadásának elmulasztása azonban megakadályozza a fiók létrehozását és a webáruház funkcióinak elérhetőségét. Ön bármikor visszavonhatja hozzájárulását anélkül, hogy ez befolyásolná a hozzájárulás alapján a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét.





      Gyors kiszállítás

      Garantáltan gyors szállítás futárral

      BIZTOS TRANZÁKCIÓ

      SSL-tanúsítvánnyal biztosított titkosított kapcsolat

      Garancia a kiváló minőségre

      Problémamentes visszaküldés a vásárlástól számított 14 napon belül és 2 év garancia